Dag Rob,
Die nummer had ik al en had ook al daarmee geprobeerd, echter bij preregistratie kreeg ik de melding WVTA nr niet correct ...
Het is ondertussen wel al opgelost op zijn belgisch ... :
Ten eerste : WVTA nr. is onbestaande voor die wagen, heb ik bevestigd gekregen van Landrover Benelux, wat ik dan ingevuld heb : ****************** (zijnde 18 sterretjes, gewoon afgekeken van mijn inschrijvingsbewijs van een andere auto die ik zelf geimporteerd heb (RRS 5.0 SC als lichte vracht met apart homologatienr.) => preregistratie voltooid ...
Ten tweede : na proberen inschrijven was de fout van "preregistratie niet voltooid" veranderd in : douanecode ongeldig ...
Bleek dat indertijd bij invoeren wagen via douane, ze er een verkeerd nr. opgezet hebben, en aangezien nu de douanekantoren gesloten zijn voor publiek, zat ik daar weer met een probleem.
Een kennis van een kennis werkt bij de douane, dus daar gegevens laten corrigeren in de database ...
Ten derde : terug kijken om in te schrijven via WEBDIV, foutmelding : chassisnr ongeldig ...
Dezelfde dag een vriend toevallig tegengekomen die zijn buur bij DIV werkte ... => papieren meegegeven en twee dagen nadien nummerplaat in de bus
Eind goed al goed en ingeschreven als lichte vracht voor einde van het jaar ... (want vanaf januari geen LV's meer in te schrijven als particulier ...

)