Registreren •
Help
• Inloggen
|
|
Het is nu ma 25 jan 2021, 04:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Anonymous
|
enkel open 's zondags vanaf 12u
voor weekends en events zijn weekends mogelijk
zeer strenge regels qua drinken en eten, enkel op de parking, gene cola drinken in uw 4x4 noch nen Twix of zo eten als je op het terrein zelf bent
alle voertuigen dienen verzekerd en geen open uitlaten of lawaaierige uitlaten
het terrein is eigenlijk voor de legervoertuigen vd club Green Army Foundation
de plaatselijke overheid "gedoogd" het rijden vandaar ze redelijk streng zijn
terrein is berijdbaar voor standaard en geprepte wagens
Rob is gene gemakkelijke maar au fond ne goeie kerel
|
do 09 dec 2010, 22:48 |
|
 |
DennisC
Geregistreerd: zo 20 jan 2008, 15:44 Berichten: 21 Woonplaats: Nijlen
|
kan je er gewoon elke zondag naartoe rijden? of moet je op voorhand inschrijven, hoe dan?
grts Dennis
|
do 11 aug 2011, 14:44 |
|
 |
Anonymous
|
DennisC schreef: kan je er gewoon elke zondag naartoe rijden? of moet je op voorhand inschrijven, hoe dan?
grts Dennis ne keer bellen naar het nr. in 1e post  ze zijn meestal open op zondag maar ook soms het hele weekend afgehuurd naar ik gehoord heb is het nu 17.50 euro om t rijden
|
do 11 aug 2011, 14:57 |
|
 |
DennisC
Geregistreerd: zo 20 jan 2008, 15:44 Berichten: 21 Woonplaats: Nijlen
|
brutus schreef: DennisC schreef: kan je er gewoon elke zondag naartoe rijden? of moet je op voorhand inschrijven, hoe dan?
grts Dennis ne keer bellen naar het nr. in 1e post  ze zijn meestal open op zondag maar ook soms het hele weekend afgehuurd naar ik gehoord heb is het nu 17.50 euro om t rijden aah had nr ni zien staan  . al naar gebeld ma hij wist niet dat er iets te doen was, strak nog is terugbellen dus.. merci vo de snelle reactie
|
do 11 aug 2011, 15:22 |
|
 |
The Shitkicker
Geregistreerd: zo 19 aug 2012, 23:35 Berichten: 42 Woonplaats: Massenhoven over the bridges
|
Volgens XRover gegevens zou het GAF terrein in Axel na 24/2 niet meer toegankelijk zijn. Via de site van General Armygreen Foundation is er officieel niks van te merken. Enkel in het gastenboek ( http://www.gaf92.nl/)een sumiere snik. Ik laat het me niet aan het hart komen. In ieder geval heb ik me net lid gemaakt van Xrover en me ingeschreven voor de clubtrial. Greetz en tot zondag?!
_________________ Ninety 1986, 2,5TD 6+1 plaatsen Bobardier Iltis 1986
|
zo 17 feb 2013, 15:01 |
|
 |
defender1804
Geregistreerd: wo 11 apr 2007, 10:15 Berichten: 478 Woonplaats: heppen leopolsburg
|
Terrein gaat dicht. Ook op andere sites is er die aankondiging. En de mensen van Xrover zijn juist geinformeerd wees daar maar zeker van.
|
zo 17 feb 2013, 19:28 |
|
 |
boots90
Geregistreerd: ma 26 maart 2007, 22:02 Berichten: 3844 Woonplaats: Beke, Zomergem
|
1 maart is't gedaan...
Terrein heeft nieuwe eigenaar...
Nieuwe eigenaar heeft andere ideeën...
Life's a bitch...
Grtz,
Boots
_________________ Def 90 300 Tdi, British Racing Green
Born with a smirk! Built... Not Bought! Losers find excuses, winners find a way... Un ane qui brait fait plus de bruit que dix chevaux qui travaillent...
|
zo 17 feb 2013, 20:28 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|