Het is nu za 28 nov 2020, 09:07

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Rudolphrit, donderdag 26/12/2019 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Beste Bob

Eerst en vooral begrip voor uw reactie maar dit kan zeker op een andere manier!

Punt 1: als ik een paar dagen na jullie rit een andere rit meerij en op die manier langs hetzelfde bekende zware stuk rij dan kan ik daar weinig aan doen. De rest van die rit heb ik geen enkel stuk weten overlappen met die van jullie. Enja ik was idd de enige auto die dat zware stuk heb gedaan daar dat de rest een ommeweg heeft gemaakt.
Punt 2: in het vervolg neem je je telefoon en bel je naar de persoon in kwestie om het verhaal te checken ipv te speculeren in het openbaar.
Punt 3: iemand zijn nummerplaat online zetten is schending van de privacy, moet ik nu ook klacht indienen bij de lokale politie?
Punt 4: blijkbaar is dit een openbare weg dus voor iedereen toegankelijk.

Bij deze mocht je dus nog problemen hebben, bel mij gerust even op 0474/57.32.92 dit is een volwassen manier van zaken oplossen.

Met vriendelijke groeten

Kenzo

ma 30 dec 2019, 15:30
Profiel

Antwoord met een citaat
@ bende onnozelaars

Het is al zo moeilijk om een rit in elkaar te steken dat jullie het nog eens nodig vinden van er dan grondig de kantjes van af te lopen en enkele dagen erna lustig onze streek te komen omploegen . Dit spijts uw belofte om na de Rudolph rit deze regio links te laten liggen

Willen jullie echt dat er niets meer mag ? Wel dan moet je zo verder doen .

in ieder geval beloof ik dat jullie dit maal aan het kortste eind zullen trekken .

Ik maak jullie gegevens over de de bevoegde overheid en zal vanaf nu geen enkele Rudolph rit meer organiseren waar iemand anders dan XRover leden mogen aan deel nemen .

maak al maar een copy van uw vergunde rit ...

ps ik hoop dat uw def over een geldige schouwing beschikt .

@ alle deelnemers die zich wel correct gedragen hebben en daarna niet wild zijn gaan rijden

Bedankt en C U next Year

GO FOR YOUR PASSION

ma 30 dec 2019, 20:07
Profiel

Antwoord met een citaat
zo gaat het niet lang meer duren...

ma 30 dec 2019, 21:57
Profiel
xrover member

Antwoord met een citaat
mannekes.....rustig blijven. Toch even een paar bedenkingen!

1. degene die paar dagen erna een rit heeft gereden die georganiseerd was, kan idd niet altijd weten dat bepaalde stukken worden hernomen.
2. kan de frustratie van de mensen die de Rudolph-rit hebben georganiseerd (wat overigens pico-bello was!!) ook begrijpen. Zeker in een streek waar het al gevoelig ligt en waar in het verleden al problemen zijn geweest om vergunningen vast te krijgen. Mss eens horen wie die andere organisator was en in hoeverre die over de nodige vergunningen beschikte?
3. Indien het inderdaad openbare wegen waren, kan je er mijns inziens niet veel over zeggen.
4. Het is ook een feit dat dagelijks over vanalles en nog wat geklaagd wordt. is het niet over een passage van auto's, dan is het wel over mountainbikers, wanderlaars, auto's die op straat staan geparkeerd, vuilbakken die een dag te vroeg buiten staan, een buur die een feestje geeft in zijn tuin en waar de BBQ geuren afgeeft die storend zijn, een straatlamp die kapot is en tot levensgevaarlijke situatie's leidt, een camion die door hun straat niet mag,....En zeker vanachter hun scherm op facebook en andere social media voelen mensen vaak de drang anderen de les te spellen omdat het in hun kraam niet past. Dus hier mss ook zo.....een verzuurde buur die over alles en nog wat klaagt? Of mss ook terecht, ga hier niet over oordelen.
5. Kan de reactie verstaan van MRKEnzino waarin hij vraagt om de volgende keer dit persoonlijk te melden. Maar kan ook de reactie van oa Bob en Dobbie begrijpen dat zij kwaad zijn, maar mss is het ook niet nodig om daarvoor verwijten te gebruiken zoals "bende onnozelaars". Laat me toe van hier toch op te reageren: het is niet nodig te veralgemenen en "bende onnozelaars" te gebruiken. Wij hebben ingeschreven voor een vergunde en georganiseerde rit (net zoals MRKenzino dat heeft gedaan veronderstel ik) en dat maakt van ons dus per definitie geen bende onnozelaars. Heb je gecheckt in hoeverre de andere organisator effectief is gaan "wildcrossen" of dat hij wel degleijk over een vergunning beschikte? In het laatste geval lijken mij excuses wel op hun plaats....

Dus........reageren kan, maar doe dit aub op een correcte en niet verwijtende manier. We delen allemaal dezelfde hobby en passie en verdeeldheid of ruzie voor zoiets lijkt me te ver gaan! :wink:

Verder wens ik nog Oostvogels te bedanken voor de mooie foto's!!! PS: mss is de tip van MRKenzino ivm de leesbaarheid van de nummerplaten wel een goede. Graag mijn nummerplaat onherkenbaar maken aub. Er lezen hier ook mensen mee met minder goede bedoelingen en die zouden bepaalde foto's wel eens kunnen misbruiken in bepaalde omstandigheden (ga hier verder niet over uitweiden). Alvast bedankt!

mob: (32) 475.84.35.24
BTW: BE-0888.933.041

di 31 dec 2019, 12:19
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
De mensen die in de buurt wonen hebben al gemerkt dat Ellezelles bezig is met al de veldwegen verboden terrein te maken voor terreinwagens, quads en motoren.

Volgens de gemeente waren er teveel klachten over schade en overlast.

Ik ben benieuwd of de Rudolf rit daar nog zal mogen passeren.

za 17 okt 2020, 12:12
Profiel

Antwoord met een citaat
defke123 schreef:
zo gaat het niet lang meer duren...

Inderdaad. Heel wat nieuwe verbodsborden toegevoegd.
Jammer maar helaas het resultaat van ritjes waarbij de regels niet gerespecteerd werden...

za 17 okt 2020, 12:23
Profiel YIM
xrover member

Antwoord met een citaat
En ze zijn er nog aan het plaatsen , vandaag mensen van de gemeente tegen gekomen met een tiental bordjes om te gaan plaatsen,
En er staan er nog een hoop in het magazijn volgens hem.

Mvg,
Bob.

di 10 nov 2020, 20:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2